Поздрав свима! Дуго нисам био овде ...
У првим редовима, капетан Очигледни жели да каже да потпуни аналог наше мултиварке сада издаје ТЕФАЛ.
Да, ово је нова генерација са блуетоотх звонима, али присуство или одсуство блуетоотх-а не утиче на укус супе и време кувања јагњећег рамена.
Зато потражите на Интернету комбинацију речи „ТЕФАЛ Цоок4ме“ - постоји пуно рецепата и видео записа. Чак и КМК, више него у време Мулинека.
Друго, после 4 године свакодневне употребе (хељда са скутом ујутру током радне недеље снажно доприноси поштовању равнотеже БЗХУ која подржава мршављење, а викендом - све врсте доброта због којих је потребно посматрајте равнотежу губитка тежине БЗХУ) кодер је почео да отказује (синоним - валкодер; шта вртимо и на чему кликнемо „У реду“). Изгледа овако: заврнеш је, а она реагује инхибирано. Прескаче кликове. Стрпљење (за шест месеци ...) се коначно завршило, а ја сам уређај раставио-очистио-саставио. И сада опет све функционише „као из продавнице“. Али, наравно, препоручљиво је да кодер не очистите, већ да га замените.Предмет кошта од 120 до 240 рубаља (у зависности од похлепе продавца. Велепродајна цена Диги-Кеи 1,28 долара. „Један и по долар, Карл! Један и по долар!“).
На делу нема ознака, али судећи по изгледу, димензијама и унутрашњој структури, овај део је израдио БОУРНС, кодер типа ПЕЦ12Р-4120Ф-С0012
можете користити и ПЕЦ12Р-3120Ф-С0012.
Ако кодер почне да квари, боље је да унапред купите / наручите нови. Док вам стрпљења понестане, он ће тек стићи.
НЕМОЈТЕ ПОКУШАВАТИ приступ дугмету кроз „лице“ нашег ванземаљца - сребрно лице, предња плоча и дугме дугмета могу се уклонити САМО изнутра.
Нећу да радим фото извештај [још], све је једноставно као поморанџа. Свака домаћица која има лемилицу (бољу за 40 вати), Пхиллипс одвијач (бр. 1, али могућ је и бр. 2), пинцету, памучне крпице, чачкалицу и мало ацетона може се сасвим носити са овим задатком.
Верује се да је гвожђе за лемљење опремљено лемом, флуксом (РМА-223, ЛТИ-120, СКФ, уситњена колофонија растворена у алкохолу или једноставно колофонија - наведени су у опадајућем редоследу по жељи). Веома је цењено присуство плетенице за лемљење делова са штампаних плоча - ово ће у великој мери поједноставити уклањање дугмета за чишћење / замену. Било би врло добро имати силиконску маст за подмазивање покретних електричних контаката (можете прскати. Па, сваке пролеће и јесен подмазујете гумене заптивке на пластичним прозорима силиконом?), Или техничким вазелином (али ВД-40 је потпуно неприкладан! , ићи ће козметички вазелин са парфемом ...).
НАПОМЕНА # 1: У процесу растављања направите фотографију (барем на телефону). У случају да случајно извучете конектор (чак је и Некрасов написао да су домаћице у руским селима ОГО-ГО!) - знаћете одакле је дошао и где треба да буде окренут.
САВЕТ # 2: Узмите нешто попут послужавника за замрзавање коцкица леда и завртње уклоњене у различитим фазама растављања ставите у ћелије те тацне редом слева надесно у складу са степеном - како не бисте збунили који шраф завртите где током монтаже.
НАПОМЕНА # 3: Домаћица увек може упрегнути власника куће (или чак дивљег) да ради, обећавајући нешто укусно из поправљене мултиварке. Ласкање, уцене, па чак и (нарочито ако је домаћица ОГО-ГО!) Директне претње су такође добре.
Одспојите кабл за напајање, уклоните пријемник кондензата, уклоните посуду, затворите поклопац.
Раширили смо пешкир на сто и на њега ставили свог „ванземаљца“, одоздо према горе.
Одврнемо и извадимо један видљиви вијак; са стране завртња који привијамо и извадимо дно решетке - флексибилан је, само га повучемо „уредно, али чврсто“ - савиће се тамо где треба.
Одврните и уклоните два мала завртња који држе "корито" са ПЦБ-ом.
Одврнемо два велика вијка који држе гумене чауре, извадимо их заједно са чаурама.
„Корито“ са штампаном плочом се може извадити испод ивице кућишта до средине и горе.
На плочи су три конектора, само одвојите велики бели. Али лакше је - све три. То су ВРЛО издржљиви конектори (тип ЈСТ) и, ако током инсталације није било фабричких недостатака, једноставно није реално оштетити их, чак и ако само повучете жице. Не додирујемо три жице за напајање (плаву, црвену и црну) на другој ивици плоче, јер оне не ометају ништа.
Повуците доњи део тела за центиметар за један и по или два. Погодно је наслонити палчеве на метално дно, а остатком прстију повући ивице футроле нагоре.
Сада можете уклонити сребрно лице и извући тракасти кабл са великим белим конектором.
Ставили смо мултиварку на страну.
Ставите сребрно лице на пешкир - лицем надоле.
Одврнемо и извадимо 7 завртња, уклонимо и одложимо плочу на којој се налазе.
Снимамо слике, извлачимо каблове кабла из копча на кућишту, померамо велики конектор са плоче у страну, одлажемо кабл на страну.
Извлачимо мали конектор на истој страни.
Одврните и уклоните три вијка који држе кућиште контролера.
Уклањамо пластично кућиште помоћу контролера, провлачећи кабл жица који се негде спуштају и конектор у рупу из које су некада пузали. Ставили смо случај са контролором на страну.
Лагано истисните гумене носаче високотонца пинцетом одоздо према горе (ово је боље од повлачења одозго!). Шкрипа виси на жицама.
Одврните и уклоните два вијка који држе плочу дугмета.
Лагано повуците плочу помоћу дугмета, извлачећи осовину из дугмета „ОК“.
УСПЕО СИ!!! Даска са дугметом је у вашим рукама.
Лице се може предати одушевљеним члановима породице на велико прање. Док лемите, једноставно ће пресушити. У исто време, препоручљиво је пажљиво откачити резе, одвојити предњу плочу од сребрног кућишта (у овом случају, ручица „ОК“ ће се пустити тек тако, без напора, као бонус) и уклонити „Откажи“ дугме ".
Отпојите старо дугме. Рупе на ПЦБ-у су велике; Ако не поштедите флукс, лем ће се лако сакупљати у плетеници и дугме ће буквално испасти са плоче. Ако било шта друго - потражите на мрежи упутства за употребу плетенице („фитиљ за лемљење“).
Ако нема новог ротационог кодера, раставимо и очистимо стари:
- памучним брисом умоченим у ацетон испрати флукс са тела и контаката ротационог кодера како не би размазао његову унутрашњост,
- Нежно савијте 4 ноге држећи доњи део;
- Одвојите доњи део;
- Флексибилне контакте лагано савијамо „надоле“ према уклоњеном кућишту. Чврсто омотамо мало вате на чачкалицу, навлажимо је ацетоном и обришемо контактне лукове на флексибилним контактима;
- флексибилне контакте лагано савијамо према центру (СВЕ МАЛО, МАЛО!), Тако да њихови контактни лукови почињу да ходају по још не истрошеним полупречницима фиксних контаката;
- Само ако постоји нова маст!: (Ова маст је потребна за смањење хабања од трења и против оксидације контаката; ако нема нове масти, оставите стару, боље је него ништа ...): мало заврните памучну вуну чврсто причврстите на чачкалицу и уклоните стару маст са непокретне контактне плоче на уклоњеном кућишту; промените вату на чачкалицу, навлажите је ацетоном и обришите фиксну контактну плочу; На чачкалицу омотамо мало свеже вате и на фиксне контакте нанесемо врло танак слој масти.
- Ставио сам дугме како је било.
Залемимо дугме у плочу.
Даску оперемо ацетоном да бисмо уклонили остатке флукса.
Сакупљамо „ванземаљца“ обрнутим редоследом растављања. Приликом постављања гумених чаура, обратите пажњу - на пластици постоји избочина; ова избочина треба да се уклопи у удубљење у чахури.
Разлог за квар: флексибилни контакти прорезали су премаз фиксних контаката до основе (ако су га растављали, видели су да бакар ту и тамо светли). Било би у реду, бакар такође проводи струју, али резане ивице узрокују „одскок“ када се ротациони кодер окреће. Одбијање је вишеструко краткотрајно затварање / отварање контаката. То је нормално, одскок је увек присутан у механичким контактним групама. Али само на ивици контакта, приликом отварања / затварања. Програм контролера написан је за сузбијање (игнорисање) овог одбијања. А код хабања, одскок се јавља стално, било којим покретом контакта. А контролер, игноришући одскок, такође игнорише ивицу контакта - то јест, не опажа корисни сигнал. У процесу преграде, ја (и ви, надам се) сам пребацио контакте на не-истрошено место. Али пре или касније и она ће се истрошити. Дакле, ротациони кодер мораће бити промењен некада. МЕХАНИЧКА ОБУЋА. Једноставно прање, чишћење и подмазивање фабрички инсталираног дугмета никада неће успети.
У мојој мултиварки нису пронађени никакви кварови, који се током времена обично манифестују у електронским јединицама (оксидација трагова, натечени електролитски кондензатори, итд.). Упркос чињеници да је већ 4 и по године готово сваке вечери била натезана на одложен јутарњи почетак.