Нисам видео поруку. Али сада је време да напишемо детаљније.
Почетком новембра потекла је канта. Толико да се испод произвођача хлеба појавила локва.
Прегледом је утврђено да су уљне заптивке потпуно истрошене - поцепане по ивицама.
Студија Интернета показала је да је најбоља опција заменити уљне заптивке. Они који су били један према један као рођаци нису били у Москви (ево вам главног града ...) и коштали су 350-400 рубаља по комаду, али има их двоје. У Москви је било неколико сивих по цени од око 300 рубаља, али далеко од мене - да одем на други крај града (најмање два сата да убијем).Као резултат, нашао сам потпуно исте (барем према фотографији) на Криму за 72 р - коначно ми је донела нека корист од овог приступања. Као резултат, 4 нафтна печата + прослеђивање + прикупљање поште (93 р - 20% !!!!) - кошта све на 560 п. Свеједно је јефтиније од куповине овде, посебно с обзиром на то да се не иде пешке на други крај Москве, већ се плаћа превоз. Споља није лоше - није силикон (најбоља опција - али ипак треба го), флуоропластични (ослобађање штетних супстанци када се загрева више од 300 степени - са маргином).
Одмах желим да упозорим оне који желе да трче у ауто-продавницу и тамо потраже сличне - материјали од којих се израђују заптивке за моторе итд., Заиста подносе температуре и више од 200 степени (просечно за машину за хлеб ), али могу да емитују пуно свих врста гадних ствари - мотор није брига, али ми имамо овај хлеб.
За оне којима ће можда требати: величина жлезде је 8 * 19 * 8 (унутрашњи пречник * спољни пречник * висина) - висина може бити мало нижа или већа, али око обима жлезде мора бити прстенаста страна , постоје чак и ивице - ово није за овај модел.
Док су ишле уљне заптивке, размишљао сам како да све то поправим, с обзиром на чињеницу да је оквир кашике причвршћен за заковице - није проблем бушити, проблем је пронаћи шрафове од нерђајућег челика са конусом ... ( неки произвођачи су размишљали о овоме и одмах су направили завртње). Испоставило се да Моулинек има сличан модел (канта је углавном једна према једној према фотографији, са истим заковицама). Пронашао сам га на овом форуму ради поправљања и схватио да можете ризиковати да инсталирате уљне заптивке без потпуног растављања канте.
Дакле, сам процес.
Пажљиво уклоните прстен за закључавање на дну канте на осовини (тамо где су шапе кука са механизмом за ротацију) - пажљиво могу да одлете или да се савијеју). Уклањамо шапе, испод њих су бакарне подлошке (на мојој су по три на сваком вратилу - саветујем вам да потражите исте, пошто су ове дотрајале и све виси на вратилу, могуће је у ауто продавници - бакар није полимер). Сада се осовина може повући према горе (то је једини начин - испод жлезде налази се још један потпорни прстен, а испод ње је танка подлошка од белог материјала: такође флуоропластична?). Али пре него што уклонимо осовину, извадимо старе уљне заптивке не водећи рачуна о њиховом стању (наџивели су своје) - главно је да не оштетимо осовине и саму канту. Чим се уклоне остаци уљне заптивке, можете сигурно уклонити осовину.
Сада морамо све да рашчистимо. Уклањамо бели прстен, задржавајући прстен у средини не може се додирнути. Очистио сам места за уљне заптивке густом салветом, само трпајући га у нишу и ротирајући прстом, можете узети тканину. Провуците кроз рукаве вратила окретањем крпе или салвете. Понекад се препоручује да вратила очистите финим брусним папиром, али нисам ризиковао: тамо ионако све стане - зашто окно учинити још мањим ... Управо сам га очистио влажном сунђером за прање посуђа (детерџент такође капао) и обрисао крпом. Бакрене подлошке и прстенови за закључавање такође су обрисани сунђером и крпом.
Гледамо како стоји чаура осовине - требало би само мало да стрши (мање од 1 мм) у нишу пунила, ако је већа, покушавамо да је забијемо кроз крајњу главу (пречник попут чауре): пажљиво! , како не би разбили оквир или савили канту. Ако има пуно избочина, биће тешко уметнути уљну заптивку (ово је лично искуство - на мојој канти је једном било овако: једна чаура је вирила више, друга мање).
Сада је следећи корак монтажа. Вратили смо белу подлошку на вратило. Даље вам треба бакарна фолија - доле ћу написати где да је набавите. Потребно је да се надокнади хабање чауре (можете наручити нову чауру, али они су нека врста бакар-графита, а рођаци су слични челику - јачи, мање хабања). Одсеците комад, испробајте тако да се омота око вратила у једном завоју, дужина је нешто дужа од вратила. Зашрафимо га на део осовине који је уметнут у чауру и згужвамо га око вратила одоздо - лакше га је уметнути у чауру, пажљиво убацити како га не би заглавио, и сада већ имамо бакарна чаура у главној чаури - надокнада за хабање и боље клизање. У мом случају, осовине се мало висе, али до сада сам се зауставио на овој опцији - ипак је потребан топлотни размак, а теже је убацити пар завоја фолије равномерно, без ломљења.
Додато у среду, 30. новембра 2016. 11:41
Наставак.
Најтеже је уметнути уљне заптивке без уклањања дна канте ...
Потребна нам је глава утичнице нешто мања од пречника жлезде, боље је ставити ону на којој није чегртаљка, већ правилна ручка (попут одвијача) - то јест 1/4 (мали квадрат).
Ивице канте око места за заптивке подмазујемо сунцокретовим уљем (мало памучним брисачем). Ставили смо уљну заптивку на осовину. И сада покушавамо да гурнемо бар једну његову ивицу у нишу (врло је тешко са нашим прстима, чак и за мене - нисам мали, други би могао само уз помоћ главе утичнице). Затим мало по мало у смеру казаљке на сату (или у смеру супротном од казаљке на сату - није важно) притиснемо ивицу жлезде испод ивице канте у нишу, можете мало помоћи малим равним одвијачем, али пажљиво да не бисте пауза. Чим је заптивач на месту, гледамо шта би стајало у центру нише, ако би ишло бочно (обично на ону страну која је прво уметнута), онда мало притиснемо осовину у супротном смеру, можете покушати мало окретати саму заптивку - на крају би требало да стоји дуж осовинског вратила.
Сада смо ставили бакарне подлошке са бочне стране рама (пре тога сам на осовину сипао мало бакрене масти у спреју (радна температура је по мом мишљењу до 1000 степени), како би све пало у чауру). Даље, стопало је захваћено закривљеним деловима према горе, према кашики. Ставили смо сигурносни прстен. Погледајте шта се догодило - ако све виси, погледајте колико треба да додате (нисам припремио бакарне подлошке, па сам само узео неколико жица из насуканих бакарних каблова и од њих направио прстен, а затим их ставио између два бакра подлошке - гнојница, али барем на тај начин. Ако је прстен унапред припремљен само ове дебљине, онда је добро, ако не, онда вишак брусимо на грубом брусном папиру или турпији. Али имајте на уму да је овде мало слободе потребно - да се не ставља све. Да би се олакшало стављање контроверзног прстена, осовина унутар канте је боља од подупирања (шипка, комад даске), иначе тежи да утоне унутра.
Све. Канта је спремна!
Додато у среду, 30. новембра 2016. 11:52
Пошто је вода текла доле, одлучио сам да раставим сам апарат за производњу хлеба како бих очистио и подмазао зупчанике.
Закаснели извештај о демонтажи.
Ставили смо наопако. Одвијамо вијке по ободу (пажња: један вијак није исти као остали, краћи је и већег пречника - налази се у крајњем десном углу (ако је машина за хлеб окренута према вама).
Сада смо је поставили у нормалан положај. Отварамо поклопац. Одврнемо вијак који држи ногу грејног елемента са бочне стране шарке поклопца (иначе није згодно пузати до свих завртња око нише кашике). Даље, одврните по 2 вијка са сваке стране, померајући грејни елемент тако да не омета одвијач да уђе у отвор за завртње (пажљиво!). Не треба ништа друго да изврћете на зидовима! Ови вијци држе делове и не ометају растављање.
Све. Сви причвршћивачи су одврнути. Пажљиво подигните тело машине за хлеб и постепено га нагињте удесно - требало би да имате пуно простора да све то ставите. Пазимо да жице не разбију плочу на кревету.
Сада или одврћемо неколико вијака око периметра кревета како бисмо уклонили пластично дно и стекли приступ зупчаницима и каишу.
Или одврнемо три вијка на поклопцу нише кашике да бисмо уклонили поклопац мотора самим мотором.
Планови: када кашику треба поправити, ипак купите вијке М5 (дужине око 1,5 цм) са зашиљеном главом, а чауре се могу заменити игличним лежајем, а могуће је и брушење нових вратила.
Надам се да ће извештај бити користан
„Напомена домаћици“: као што сам разумео, проучавајући све пре поправке, крајње је непожељно опрати канту, само да се разблажи вишак корозије (прали смо само 6 пута у све 4 године), такође није вредно правити џемове, итд. - ако су уљна заптивка и осовина истрошени, тада ће сируп ући у празнину и заглавити вратило или повећати хабање након очвршћавања.
Додато у среду, 30. новембра 2016. 12:23
Сад где набавити бакарну фолију.
Пажња! Све се то ради на властиту одговорност и ризик!
Боље да су припремљене заштитне наочаре и гумене уске рукавице (ово нисам користио - али немојте рећи да вас нисам упозорио!)
Све је најбоље урадити у купатилу или у радионици.
Потребна нам је обична празна батерија од фотоапарата, телефона итд. (Свеједно, загађујте животну средину само ако је послужила своме).
Отварамо пластично кућиште - све је исто, то је само шкољка, унутар челичне посуде.
Сетимо се где су били терминали. Одступивши од ивице са стезаљкама мањим од милиметра, длетом смо пресекли контејнер по ободу. Уклоните поклопац тамо где су били терминали. Ако батерија није јако надувана, повлачењем контаката извадите унутрашњост. Ако је надувано и не иду нигде, онда пресечемо посуду даље дуж једног од углова (пажљиво! Не пробијамо унутрашњост!)
Уклонимо унутрашњост, откинемо комад причврсне траке и одмотамо - имамо три траке: бакарну, алуминијумску и изолацијску. Оперите бакар под млазом воде (можда шиштање није застрашујуће).
Све сада имамо бакарну фолију за занате.
Остатак се или одвози на место одлагања, или се сакријемо у осамљени угао (одједном ће нам добро доћи).
Главна ствар је не бушити контејнер - чак и у потпуно испражњеној батерији може доћи до кратког споја и биће најмање дима, највише ватре
П.С. Блогери и други аутори рекламних текстова који краду извештаје на њиховим веб локацијама - тако да имате најјефтинији хлеб из целог свог живота!